ANEKS NR 21 DO UMOWY RAMOWEJ Z DNIA 16.01.2024R.
POSIEDZENIE RADY LGD – 24 STYCZNIA 2024 R. (ŚRODA) O GODZ. 17:30
Informujemy, że Posiedzenie Rady LGD odbędzie się w dniu 24.01.2024r. (środa) o godz. 17:30 w Budynku Starostwa w Myślenicach- w Sali Obrad (ul. Reja 13).
PROTOKÓŁ Z XXXII POSIEDZENIA RADY – 21.12.2023R.
Protokół z XXXII posiedzenia Rady Stowarzyszenia LGD
„Między Dalinem i Gościbią”,
które odbyło się w dniu 21.12.2023r.
WYNIKI NABORU 4/2023- operacje polegające na ochronie i rewitalizacji zabytków lub ich remonty lub konserwacja
WYNIKI NABORU 4/2023 –
operacje polegające na ochronie i rewitalizacji zabytków lub ich remonty lub konserwacja
Szanowni Państwo,
Przedstawiamy wyniki naboru wniosków na operacje polegające na ochronie i rewitalizacji zabytków lub ich remonty lub konserwacja – nr naboru 4/2023.
Nabór wniosków trwał od 25-10-2023r. do 08-11-2023r.
W czasie trwania naboru do Biura LGD złożono łącznie 2 wnioski.
W limicie środków mieści się 1 wniosek.
Dokumentacja z przeprowadzonych naborów zostanie przekazana do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, gdzie nastąpi dalsza weryfikacja.
Poniżej przedstawiamy wyniki naborów wniosków:
Lista operacji zgodnych z LSR w naborze 4/2023:
Lista operacji wybranych w naborze nr 4/2023:
Protokół z Posiedzenia Rady LGD:
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

LOKALNA STRATEGIA ROZWOJU NA LATA 2014-2020
Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2014-2020 realizowana przez Stowarzyszenie LGD „Między Dalinem i Gościbią” z 2023 r. (grudzień)
POSIEDZENIE RADY LGD – 21 GRUDZIEŃ 2023 R. (CZWARTEK) O GODZ. 15:30
Informujemy, że w związku z koniecznością dopilnowania terminowych prac i okresem przedświątecznym Posiedzenie Rady LGD w dniu 21.12.2023r. (czwartek) odbędzie się o godzinie 15:30.
POSIEDZENIE RADY LGD – 21 GRUDZIEŃ 2023 R. (CZWARTEK) O GODZ. 17:00
Informujemy, że Posiedzenie Rady LGD odbędzie się w dniu 21.12.2023r. (czwartek) o godz. 17:00 w Budynku Starostwa w Myślenicach- w Sali Obrad (ul. Reja 13).
INFORMACJE POMOCNICZE DLA WNIOSKODAWCÓW
INFORMACJE POMOCNICZE DLA WNIOSKODAWCÓW, KTÓRZY ZAMIERZAJĄ ZŁOŻYĆ WNIOSEK O PRZYZNANIE POMOCY W RAMACH OGŁOSZONEGO NABORU
W związku z ogłoszonym naborem wniosków, przedstawiamy kilka ważnych informacji dotyczących dokumentacji aplikacyjnej:
Wniosek wraz z biznesplanem powinien być wypełniony we wszystkich polach, zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku- kiedy dane pole wniosku nie dotyczy – należy wstawić „ – ”, a w przypadku danych liczbowych należy wstawić wartość „0,00”.
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w 2 egzemplarzach w wersji papierowej (jeden egzemplarz dla LGD i jeden dla Wnioskodawcy). Komplet powinien być trwale spięty, umieszczony w skoroszycie. Dokumentów nie należy bindować. Do wniosku należy dołączyć wersję elektroniczną wniosku (na płycie CD/DVD), w plikach programu Excel (w formacie z rozszerzeniem .xlsx) oraz w plikach PDF (w formacie z rozszerzeniem .pdf). Wersja papierowa i elektroniczna powinny być tożsame, co potwierdza się oświadczeniem wnioskodawcy o tożsamości tych wersji. Oświadczenie stanowi załącznik do wniosku.
Wniosek wraz z załącznikami powinien być podpisany w wyznaczonych do tego miejscach.
Załączniki załączone do wniosku powinny być ułożone zgodnie z wykazem załączników we wniosku w sekcji „Informacje o załącznikach”. Dokumenty wielostronicowe powinny być spięte. Uporządkowane dokumenty pozwolą na szybkie ich policzenie przez Pracownika LGD i skrócenie czasu rejestrowania wniosków.
Załączniki należy sprawdzić pod kątem terminu ich ważności (terminu ich wystawienia przed złożeniem wniosku) zgodnie z instrukcją wypełniania.
W przypadku kopii dokumentów wymagających potwierdzenia przez pracownika LGD za zgodność z oryginałem, należy przedłożyć do wglądu oryginały tych dokumentów.
Wypełniając wniosek o przyznanie pomocy Wnioskodawca musi posiadać numer identyfikacyjny nadany przez ARiMR, a do wniosku załączyć kopię decyzji o wpisie do ewidencji producentów lub kopię Zaświadczenia o nadanym numerze. Więcej informacji: https://dalin-goscibia.pl/2020/10/15/wazna-informacja-dla-wnioskodawcow-obowiazek-posiadania-numeru-identyfikacyjnego-producenta/
W przypadku, gdy planowana w ramach operacji inwestycja jest trwale związana z nieruchomością (tj. budowa, przebudowa, remont połączony z modernizacją, zagospodarowanie terenu, zakup maszyn, sprzętu i urządzeń wymagających posadowienia) do wniosku należy wpisać numer elektronicznej księgi wieczystej dotyczącej danej działki (co umożliwi sprawdzenie danych dotyczących właściciela tej działki) lub załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny do tej nieruchomości np. odpis z ksiąg wieczystych. W przypadku nieruchomości będących w posiadaniu zależnym, należy dodatkowo dołączyć Oświadczenie właściciela(i) lub współwłaściciela(i) nieruchomości, że wyraża(ją) on(i) zgodę na realizację operacji oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości/dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością np. umowę najmu, dzierżawy lub użyczenia, która powinna zawierać numer elektronicznej księgi wieczystej dotyczącej danej działki. Umowa ta powinna być podpisana przez wszystkich właścicieli/ współwłaścicieli (wskazanych w księgach wieczystych) i być sporządzona co najmniej na okres realizacji operacji i okres trwałości operacji tj. min. 7 lat licząc od dnia złożenia wniosku o przyznanie pomocy. Powinna też zawierać zapis o braku możliwości wcześniejszego wypowiedzenia umowy.
Brak dokumentów potrzebnych do weryfikacji może spowodować odrzucenie wniosku lub nieprzyznanie punktów na zgodności z kryteriami wyboru operacji, dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na poprawność i kompletność składanej dokumentacji.
W przypadku załączania do wniosku o przyznanie pomocy dokumentów potwierdzających doświadczenie wnioskodawcy w realizacji projektów o charakterze podobnym do operacji, którą zamierza realizować, należy załączyć takie dokumenty z których wynika zakres zrealizowanych zadań, w tym np. umowę o dofinansowanie projektu wraz z zestawieniem rzeczowo-finansowym projektu.
Wnioski które nie zostaną zarejestrowane w Biurze LGD w terminie naboru – zostaną ocenione jako niezgodne z LSR, a tym samym nie będą podlegały wyborowi/nie mogą uzyskać dofinansowania.
KONSULTACJE SPOŁECZNE DOTYCZĄCE ZMIAN W LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU, PROCEDURZE WYBORU OPERACJI WŁASNYCH ORAZ LOKALNYCH KRYTERIÓW WYBORU OPERACJI WŁASNYCH LGD „MIĘDZY DALINEM I GOŚCIBIĄ”
KONSULTACJE SPOŁECZNE DOTYCZĄCE ZMIAN
W LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU, PROCEDURZE WYBORU OPERACJI WŁASNYCH ORAZ LOKALNYCH KRYTERIÓW WYBORU OPERACJI WŁASNYCH LGD „MIĘDZY DALINEM I GOŚCIBIĄ”
W związku z aktualizacją dokumentów dla obszaru Lokalnej Grupy Działania ,,Między Dalinem i Gościbią” zapraszamy wszystkich (przedstawicieli grup defaworyzowanych, przedsiębiorców, samorządów, organizacji pozarządowych oraz osoby fizyczne) do składania uwag.
Uwagi prosimy przesyłać na „formularzu zgłaszania uwag” na adres: [email protected] do dnia 14.12.2023r. do godziny 14:00.
Spotkanie konsultacyjne w tej sprawie odbędzie się w czwartek 14 grudnia o 10:00 w Biurze LGD w Trzemeśni 218.