LISTA RANKINGOWA „TWORZENIE I ROZWÓJ MIKROPRZEDSIĘBIORSTW” – NABÓR 3/2011

W związku z oceną wniosków o dofinansowanie podajemy do wiadomości listy rankingowe ocenionych wniosków uznanych za zgodne z LSR na posiedzeniu rady LGD w dniu 4 sierpnia 2011r.

Jednocześnie informujemy, że wszystkie wnioski zmieściły się w kwocie przewidzianej na ten nabór wniosków.

 

Lp Tytuł operacji Imię i nazwisko (Nazwa) Wnioskodawcy, adres Nr identyfikacyjny Wnioskodawcy Liczba uzyskanych punktów Wnioskowana kwota dofinanowania Rekomendowana kwota dofinansowania
1 Rozwinięcie prowadzonej działalności oraz poprawa konkurencyjności poprzez wprowadzenie innowacyjnej technologii. Poprawa warunków pracy poprzez modernizacje hali produkcyjnej w Krzywaczce Firma produkcyjno- handlowa POL-MET Skorut Franciszek, Krzywaczka 391, 32-442 Krzywaczka 042475075 10,17 300 000,00 zł 300 000,00 zł

 

image_pdfDrukuj

LISTA RANKINGOWA „ODNOWA WSI” – NABÓR 3/2011

W związku z oceną wniosków o dofinansowanie podajemy do wiadomości listy rankingowe ocenionych wniosków uznanych za zgodne z LSR. na posiedzeniu rady LGD w dniu 4 sierpnia 2011r.

Jednocześnie informujemy, że wszystkie wnioski zmieściły się w kwocie przewidzianej na ten nabór wniosków.

 

Lp Tytuł operacji Imię i nazwisko (nazwa) wnioskodawcy,
adres
Nr identyfikacyjny wnioskodawcy Liczba uzyskanych punktów Wnioskowana kwota dofinansowana Rekomendowana kwota dofinansowania
1 Odnowa centrum wsi Polanka- z rekreacją po zdrowie Gmina Myślenice Rynek 8/9,
32-400 Myślenice
063189434 21,44 412 820,00 zł 412 820,00 zł
 2 Odnowa centrum wsi Łęki w Sołectwie Bulina. Przebudowa istniejącego pobocza drogi na ciąg pieszo rowerowy, utwardzenie działki budowlanej Gmina Myślenice Rynek 8/9,
32-400 Myślenice
063189434 19,76 182 881,00 zł 182 881,00 zł
3 Urządzenie terenu rekreacyjnego we wsi Biertowice  Gmina Sułkowice Rynek 1,32-440 Sułkowice 060796525 18,24 79 301,00 zł 79 301,00 zł
 4 Odnowa centrum wsi Rudnik poprzez remont parkingu oraz urządzenie szaty roślinnej i elementów małej architektury Gmina Sułkowice Rynek 1,32-440 Sułkowice 060796525 17,29 268 832,00 zł 268 832,00 zł
image_pdfDrukuj

KONSULTACJE AKTUALIZACYJNE W SPRAWIE LSR

Pragniemy poinformować, że konsultacje w sprawie aktualizacji naszej LSR będą prowadzone w terminie wrzesień – grudzień 2011r.

Wszelkie spostrzeżenia które powinny być wzięte pod uwagę podczas konsultacji aktualizacyjnych naszej LSR prosimy kierować do biur naszego stowarzyszenia.

Wszystkich zainteresowanych poinformujemy o terminach i miejscach konsultacji w późniejszym terminie.

image_pdfDrukuj

NOWA WERSJA AKTYWNEGO FORMULARZA WNIOSKU DO „MAŁYCH PROJEKTÓW”

W związku z informacją o poprawionej wersji aktywnego wniosku obowiązującej od dnia 20 lipca 2011r. pragniemy poinformować wszystkich potencjalnych beneficjentów o zaistniałej sytuacji.

Poprawiony aktywny wnioskek (pdf) można pobrać ze strony Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego >>TUTAJ<<.

image_pdfDrukuj

AKTYWNY FORMULARZ WNIOSKU DO „MAŁYCH PROJEKTÓW”

Właśnie otrzymaliśmy informację o aktywnym formularzu wniosku o przyznanie pomocy z działania „Małe projekty”.

Ułatwia on zdecydowanie wypełnienie wniosku i jest on wymagany przez Urząd Marszałkowski w formie cyfrowej (na CD lub DVD) razem z wnioskiem w formie papierowej.

Pełna informacja znajduje się na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego >>TUTAJ<<

lub poniżej klikając napis więcej… lub tytuł artykułu.

 

Aktywny formularz wniosku

Aktywny formularz wniosku – pobierz

Uprzejmie informujemy, że z dniem 27 czerwca 2011 roku Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa udostępniła podmiotom zaangażowanym we wdrażanie PROW oraz wnioskodawcom elektroniczne narzędzie służące do wypełniania wniosków o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej Osi, tzw. AKTYWNY FORMULARZ WNIOSKU.

Aktywny formularz wniosku posiada szereg funkcjonalności pozwalających na prawidłowe jego wypełnienie oraz umożliwia import danych do sytemu OFSA wspomagającego pracę Urzędu Marszałkowskiego.

Mając na uwadze wdrożenie przez ARiMR aktywnego wniosku, odstępuje się od stosowania generatora małych projektów przygotowanego przez Departament Funduszy Europejskich UMWM oraz udostępnionego użytkownikom w kwietniu 2011 roku.

Zgodnie z informacją przekazaną przez ARiMR stosowanie aktywnego formularza wniosku możliwe jest od dnia 27 czerwca 2011 roku. Prosimy o bezwzględne stosowanie tego narzędzia także w ramach trwających obecnie naborów.

Wraz z wersją papierową wniosku o przyznanie pomocy (wydrukowana wersja aktywnego formularza), Wnioskodawca powinien złożyć jego wersję elektroniczną na nośniku danych (zalecane jest przekazywanie wniosku na płycie CD/DVD), co wpłynie na usprawnienie obsługi wniosku. Na ww. nośniku danych powinien znajdować się wyłącznie plik zawierający wniosek w formacie PDF.

W celu prawidłowej obsługi aktywnego formularza wniosku konieczne jest używanie programu Acrobat Reader, wersja 9.3 lub nowsza. Wersje te są dostępne na stronie www.adobe.com.

Instrukcja wypełniania wniosku

Instrukcja wypełniania wniosku – pobierz

W związku z udostępnieniem aktywnego formularza wniosku w formacie PDF równocześnie wprowadzono nową wersję Instrukcji wypełniania wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej Osi, objętego PROW 2007-2013 (IW-1_413_MP w wersji 4z z dnia 27 czerwca 2011 r.) Dokonane zmiany zostały wyróżnione kolorem niebieskim. Kolor żółty dotyczy poprzednich zmian wprowadzonych do instrukcji z dniem 12 maja 2011 r.

Jednocześnie informujemy, iż poniższe załączniki do wniosku o przyznanie pomocy w ramach małych projektów zostaną automatycznie udostępnione do wypełnienia po zaznaczeniu w Sekcji VIII „Informacja o załącznikach” kolumny „TAK” oraz pola „LICZBA”.

Pola dotyczące danych Wnioskodawcy wypełniają się automatycznie, jednakże posiadają również możliwość edytowania:

    • Załącznik nr 12 Informacja o posiadaczu numeru identyfikacyjnego;
    • Załącznik nr 13 Oświadczenie Wnioskodawcy o pomocy de minimis;
    • Załącznik nr 16a Oświadczenie o kwalifikowalności VAT dla Wnioskodawcy będącego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, jeżeli Wnioskodawca będzie ubiegał się o włączenie VAT do kosztów kwalifikowanych;

 

  • Załącznik nr 16b Oświadczenie o kwalifikowalności VAT dla Wnioskodawcy będącego osoba fizyczną, jeżeli Wnioskodawca będzie ubiegał się o włączenie  VAT do kosztów kwalifikowanych;
  • Załącznik 16c Oświadczeniem Wnioskodawcy o rezygnacji z zaliczenia podatku VAT do kosztów kwalifikowanych;
  • Załącznik nr 18 Oświadczenie właściciela nieruchomości.

Szczegółowe informacje znajdują się w Instrukcji wypełniania wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej Osi, objętego PROW 2007-2013

image_pdfDrukuj

ZGODNOŚĆ Z LSR – WARUNEK KONIECZNY!

W związku z trwającym naborem wniosków o przyznanie pomocy przypominamy, że operacja musi być zgodna nie tylko z rozporządzeniem ministra rolnictwa ale również z lokalną strategią rozwoju.

Chcemy uniknąć sytuacji w której rada uzna złożony wniosek za niezgodny z lokalną strategią rozwoju (LSR), co skutkuje odrzuceniem wniosku na etapie rozpatrywania w LGD (przypominamy, że LGD nie może wezwać do uzupełnień ani do wyjaśnień), zatem pragniemy przypomnieć jak należy rozumieć tę zgodność ze strategią.

Rada może uznać operację za zgodną z LSR tylko wówczas gdy przyczyni się ona do osiągnięcia przynajmniej jednego celu ogólnego, oraz co najmniej jednego celu szczegółowego i jest zgodna z przynajmniej jednym przedsięwzięciem.

Stopień realizacji przedsięwzięć mierzony jest za pomocą wskaźników produktu, które mają wyznaczoną wartość docelową. Operacje które otrzymują dofinansowanie powinny umożliwiać osiągnięcie tych wartości do roku 2015, a każdy zrealizowany wniosek powinien natychmiast podwyższyć wartość przynajmniej jednego ze wskaźników produktów. Rada będzie miała trudność w uznaniu wniosku o przyznanie pomocy za zgodny z przedsięwzięciem, jeżeli nie będzie można przypisać realizowanej operacji do wskaźnika produktu.

 


Wskaźniki produktu dla przedsięwzięcia „Szlak figur przydrożnych i innych obiektów historycznych”

Liczba projektów z zakresu infrastruktury turystycznej, także oznakowanie turystyczne itp. – 8
Liczba projektów takich jak ścieżki edukacyjne, rowerowe, piesze, itp. – 15
Liczba opracowań monograficznych – 2
Liczba obiektów dotyczących odnowy zabytków – 10
Ilość nowych, zmodernizowanych lub lepiej wyposażonych przedsiębiorstw w branży turystycznej, uwzględniając gospodarstwa agroturystyczne. – 2


Wskaźniki produktu dla przedsięwzięcia „Po zdrowie na Dalin i Gościbią – infrastruktura i usługi dla turystyki aktywnej”

Liczba imprez mających szczególne znaczenie dla promocji obszaru – 15
Liczba wydawnictw, portali i opracowań dotyczących obszaru w szczególności mających na celu promocję – 4
Liczba przedsiębiorstw i gospodarstw nowych lub zmodernizowanych pod kątem świadczenia usług turystycznych – 4
Liczba targów, wystaw, pokazów, w których uczestniczyła reprezentacja pod szyldem LGD – 10


Wskaźniki produktu dla przedsięwzięcia „Moja mała firma”

Liczba nowych lub zmodernizowanych lub lepiej wyposażonych działalności gospodarczych przedsiębiorców i rolników – 2
Liczba szkoleń, warsztatów i innych inicjatyw edukacyjnych podnoszących wiedzę i umiejętności przedsiębiorcze mieszkańców – 10


Wskaźniki produktu dla przedsięwzięcia „Kultura, sport, centra wsi, miejsca integracji”

Liczba zorganizowanych warsztatów muzycznych, tanecznych, folklorystycznych i innych mających na celu kultywowane tradycji, budowanie więzi międzyludzkich itp. – 10
Liczba zespołów i grup formalnych i nieformalnych wyposażonych w stroje, instrumenty muzyczne itp. pozwalające na podnoszenie jakości wykonywania przez nich swojego – akceptowanego społecznie hobby – 12
Liczba wyposażonych świetlic wiejskich i innych miejsc służących integracji mieszkańców – 12
Liczba projektów dotyczących tworzenia pracowni artystycznych, galerii sztuki, warsztatów rękodzielnictwa, pracowni zanikających zawodów itp. – 6
Liczba placów zabaw miejsc integracji dzieci i młodzieży – 25
Liczba projektów dotyczących infrastruktury rekreacyjnej dla mieszkańców – 20
Liczba projektów dotyczących Infrastruktury sportowej – 12
Liczba nowych odremontowanych budynków, pomieszczeń ,służących mieszkańcom – 20
Liczba odnowionych centrów wsi – 25
Liczba imprez integracyjnych, w tym sportowych kierowanych w pierwszej kolejności do mieszkańców obszaru – 15


 

Podobnie wygląda sytuacja z uznaniem zgodności z celem szczegółowym. Stopień realizacji celu szczegółowego mierzony jest za pomocą wskaźników rezultatów, które również mają wyznaczone wartości końcowe. Osiągnięcie ich w roku 2015 zostanie uznane za osiągnięcie celów szczegółowych. Należy zastanowić się czy planowana operacja dąży do osiągnięcia wartości wskaźników rezultatu a co za tym idzie, założonych celów, lub przynajmniej umożliwia innym działania które pozwolą na osiągnięcie założonych wartości wskaźników rezultatu.

 


Cel szczegółowy 1
Wykreowanie produktu turystycznego o znaczeniu ponadregionalnym, szczególnie w zakresie turystyki pielgrzymkowej i aktywnej

Wskaźniki rezultatu
Nowy produkt turystyczny na obszarze LGD z zakresu np. tradycji kulinarnej, rzemieślniczej, innej
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 1

Nowe produkty turystyczne związane z turystyka pielgrzymkową i aktywną
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 2


Cel szczegółowy 2
Rozwój infrastruktury turystycznej (agroturystycznej) i paraturystycznej z uwzględnieniem aspektów ekologicznych

Wskaźnik rezultatu
Ilość nowych lub zmodernizowanych obiektów lub miejsc obsługi ruchu turystycznego
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 2


Cel szczegółowy 3
Skuteczna i skoordynowana promocja obszaru LGD

Wskaźniki rezultatu
Ilość działań promocyjnych dotyczących produktów lokalnych i regionalnych, tradycyjnych oraz ekologicznych
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 10

Zintegrowana strategia promocji łącząca rozproszone inicjatywy na obszarze
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 1


Cel szczegółowy 4
Wzrost przedsiębiorczości mieszkańców

Wskaźnik rezultatu
Liczba nowych miejsc pracy dzięki wsparciu Leader
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 5


Cel szczegółowy 5
Integracja mieszkańców w szczególności poprzez podniesienie świadomości kulturowo-historycznej;

Wskaźniki rezultatu
Liczba mieszkańców, którzy podnieśli swoje wiedzę i umiejętności dzięki Leader
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 600

Liczba stałych uczestników w domach kultury, świetlicach i klubach (GUS)
Wartość Bazowa – 2007r. – 429
Wartość w 2015r. – 800


Cel szczegółowy 6
Wykreowanie centrów wsi

Wskaźnik rezultatu
Ilość nowych lub zmodernizowanych lub wyposażonych obiektów (domy kultury, strażnice itp.) oraz miejsc – przestrzeni publicznych stworzonych lub odrestaurowanych służących integracji społecznej
Wartość Bazowa – 0
Wartość w 2015r. – 20


 

W przypadku celów ogólnych sytuacja jest nieco inna. Większość projektów nie wpływa bezpośrednio na wartość wskaźników oddziaływania. Jednak wszystkie działania (jako całość) wybrane do realizacji, czyli zgodne z lokalną strategią rozwoju (LSR) powinny stymulować do osiągnięcia zamierzonych celów ogólnych, a zatem powinny również wpływać na wartość wskaźnika oddziaływania. Należy zastanowić się czy zaplanowana operacja zgodna jest z duchem celu ogólnego i jej realizacja pozwoli zbliżyć się do osiągnięcia jednego z tych celów.

 


Cel ogólny I
Waloryzacja zasobów przyrodniczo-kulturowych – podniesienie atrakcyjności turystycznej obszaru LGD.

Wskaźnik odziaływania
Ilość turystów na 100 mieszkańców (wskaźnik Schneidera)
Wartość bazowa – 21
Wartość w 2015r. – 23


Cel ogólny II
Poprawa jakości życia, w tym dostępu do kultury i rekreacji, nauki i pracy.

Wskaźnik odziaływania
Saldo migracji stałych
Wartość bazowa – 239
Wartość w 2015r. – 50


 

Mamy nadzieję, że sprawy zgodności z lokalną strategią rozwoju (LSR) stały się bardziej zrozumiałe. Jeżeli pojawią się pytania zapraszamy do kontaktu z pracownikami biur.

image_pdfDrukuj

ROZPOCZĘCIE NABORU WNIOSKÓW!

Zarząd Stowarzyszenia LGD „Między Dalinem i Gościbią” zaprasza od dzisiaj do dnia 27 lipca 2011, do składania wniosków o przyznanie pomocy.

Wnioski należy składać bezpośrednio w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „Między Dalinem i Gościbią”, Biuro w Sułkowicach ul. Rynek 6 w godz. od  8.00 – 15.00. (Budynek starej szkoły, wejście od boiska).

image_pdfDrukuj

ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

W związku z planowanym udziałem w pięciu festynach organizowanych na terenie naszej LGD zapraszamy wszystkich organizatorów do współpracy.

Ze strony stowarzyszenia zapewniamy konkurs z nagrodami rzeczowymi, a oczekujemy pozwolenia na wystawienie stanowiska na którym będziemy promować nasze LGD przy pomocy gadgetów, ulotek i poczęstunku.

Decydować będzie kolejność zgłoszeń.

image_pdfDrukuj

ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT NA OPRACOWANIE!

Zarząd LGD „Między Dalinem i Gościbią” Zaprasza do składania ofert na opracowanie przewodnika/mapy trasy turystycznej „Szlak figur przydrożnych i innych miejsc historycznych” na obszarze LGD Myślenice – Sułkowice.

Na oferty oczekujemy do dnia 4 lipca 2011r. Do godziny 1200.

Specyfikacja w formie PDF można pobrać bezpośrednio >>TUTAJ<<, oraz w dziale ważne dokumenty i łącza. w sekcji Opracowania i wyniki badań nad LGD. Dostępna jest również poniżej po kliknięciu napisu „więcej”.

Opracowanie winno zawierać:
1. Mapę całego obszaru turystycznego LGD
2. Opis walorów turystycznych całego obszaru
3. Monografie tras turystycznych:
a) Istniejące trasy turystyczne (minimum 4)
b) Trasy tematyczne (1 + 4)
4. Adresy, informacje, porady (noclegi, gastronomia, komunikacja).

Monografia trasy winna zawierać:
a) Mapę trasy (fragment mapy ogólnej)
b) Opisy najważniejszych atrakcji turystycznych
c) Fotografie
d) Informacje praktyczne
Trasy istniejące (4 – 5) – opis trasy skrócony – ograniczony do najważniejszych atrakcji turystycznych oraz powiązania z trasami proponowanymi.

Propozycje tras:
1. Wymagana: „Szlak figur przydrożnych i obiektów sakralnych (historycznych)” – z pełnym opisem i szczegółową inwentaryzacją w formie załącznika do opracowania
2. Fakultatywne (minimum 4):
a. Szlak bitew i potyczek
b. Szlak pomników przyrody
c. Szlaki turystyki aktywnej
d. lub inne.

Koszt  maks. 12 500 zł, powinien obejmować:
1. Opracowanie lub nabycie praw autorskich do mapy obszaru
2. Uzyskanie zgody na publikację źródeł wykorzystywanych w opracowaniu
3. Dokumentacja faktograficzna (opisy)
4. Dokumentacja fotograficzna (ok. 10-15 ilustracji dla każdej trasy)
5. Opracowanie graficzne.

Oferent przedstawi szczegółową wycenę poszczególnych elementów opracowania. Tzn. oczekujemy, że oferent określi, ile za:
1.Opracowanie lub nabycie praw autorskich do mapy obszaru
2.Uzyskanie zgody na publikację źródeł wykorzystywanych w opracowaniu
3.Dokumentacja faktograficzna (opisy)
4.Dokumentacja fotograficzna (ok. 10-15 ilustracji dla każdej trasy)
5.Opracowanie graficzne.

Opracowanie powinno być gotowe do publikacji w formie przewodnika turystycznego zawierającego mapę wraz z częścią opisową.
Stowarzyszenie LGD „Między Dalinem i Gościbią” musi posiadać prawo do publikacji dzieła oraz jego nielimitowanych aktualizacji i wznowień.

Czas realizacji ok. 4 m-cy (zgodnie z umową).

Osoba lub zespół winien posiadać udokumentowaną znajomość tematyki ochrony dziedzictwa kulturowego, oraz znajomość dziedzin krajoznawstwa i turystyki.

Oferta musi zawierać:
1. Czas realizacji zamówienia od podpisania umowy
2. Cena brutto wykonania opracowania
3. Termin płatności od momentu wystawienia faktury
4. Szczegółowy zakres opracowania wraz z krótkim opisem poszczególnych elementów
5. Zestawienie dokumentów przedstawiających wymagane doświadczenie potwierdzonych za zgodność w biurze LGD.

Zamawiający dokona wyboru oferenta na podstawie:
– oceny zakresu opracowania – 40%
– oceny doświadczenia na podstawie zrealizowanych opracowań o podobnym charakterze – 40%
– ceny opracowania – 20%.

Na oferty oczekujemy do dnia 4 lipca 2011r. Do godziny 1200.

 

image_pdfDrukuj

WYNIKI KONKURSU „MOJA WIEŚ ZA 10 LAT”

W dniu 16.06.2011r w biurze stowarzyszenia LGD „Między Dalinem i Gościbią” w Myślenicach obyło się posiedzenie komisji konkursowej której zadaniem było wyłonienie laureatów konkursu.

Prace oceniała komisja w składzie:
Przewodniczący: Anita Werner
Sekretarz: Zofia Brożyna
Członkowie:Kazimierz Dąbrowski, Adam Gumularz, Jan Podmokły, Tomasz Wójtowicz

W konkursie złożono 76 prac.

Komisja przyznała:
1 miejsce – Ewelina Ślusarczyk (Zasań) Klasa: III
2 miejsce – Filip Stasiak (Droginia) Klasa: III
3 miejsce – Małgorzata Mistarz (Osieczany) Klasa: VI

Komisja przyznała wyróżnienia:
1. Klaudia Trybała (Bęczarka) Klasa: VI
2. Tomasz Gorczyca (Poręba) Klasa: VI
3. Magdalena Gubała (Borzęta) Klasa: VI
4. Katarzyna Biela (Rudnik) Klasa: III
5. Sebastian Kania (Zasań) Klasa: V
6. Aneta Migo (Biertowice) Klasa: VI
7. Roksana Szlachta (Borzęta) Klasa: III
8. Agnieszka Głowacka (Krzywaczka) Klasa: VI
9. Emilia Leśniak (Rudnik) Klasa: V
10. Aleksandra Opryszek (Droginia) Klasa: IV
11. Nikola Szlachta (Borzęta) Klasa: III
12. Katarzyna Oleksy (Poręba) Klasa: II
13. Daniel Maślerz (Droginia) Klasa: IV
14. Magdalena Dymek (Rudnik) Klasa: III
15. Patrycja Jędrocha (Osieczany) Klasa: III
16. Oliwia Blak (Rudnik) Klasa: V
17. Maria Oleksy (Poręba) Klasa: III

Osobom nagrodzonym, oraz wyróżnionym serdecznie gratulujemy! Wszystkim którzy wzięli udział dziękujemy. Każda osoba która oddała swoją pracę na konkurs zostanie nagrodzona upominkiem!

Trzy nagrodzone prace oraz wyróżnienia zostaną umieszczone na wystawie zorganizowanej w domu kultury w Myślenicach. O terminie wernisażu wszystkich zainteresowanych poinformujemy osobiście.

Jeszcze raz gratulujemy!

 

image_pdfDrukuj