POSIEDZENIE RADY LGD – 14 WRZESIEŃ 2018 r. (PIĄTEK) o godz. 16.00

POSIEDZENIE RADY LGD –
14 WRZESIEŃ 2018 r. (PIĄTEK) o godz. 16.00

Posiedzenie Rady LGD „Między Dalinem i Gościbią” w sprawie oceny wniosków o powierzenie grantów złożonych w ramach naborów 6/2018/G oraz 7/2018/G w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 zaplanowane na 12 września 2018r. odbędzie się 14 września (piątek) o godz. 16.00.

Powodem zmiany terminu są zgłoszone przez Członków Rady nieobecności, co powoduje brak qworum na dzisiejszym posiedzeniu.

image_pdfDrukuj

GŁOSOWANIE NA ZADANIA W BUDŻECIE OBYWATELSKIM WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO ROZPOCZĘTE!

Głosowanie mieszkańców Województwa Małopolskiego – 
10 września – 5 października 2018 r.

W ramach 3. Edycji Budżetu Obywatelskiego. W 2018 r., do dyspozycji mieszkańców Zarząd Województwa Małopolskiego przeznaczył 8 milionów złotych na realizację pomysłów Małopolan.

Głosować można do 5 października.
Ogłoszenie wyników głosowania mieszkańców Województwa Małopolskiego – do 30 listopada 2018 r.

Szczegóły na temat zadań oraz sposobów głosowania dostępne pod linkiem:

https://www.bo.malopolska.pl/

image_pdfDrukuj

POSIEDZENIE RADY LGD – 12 WRZESIEŃ 2018 r. (środa) o godz. 16.00

POSIEDZENIE RADY LGD –
12 WRZESIEŃ 2018 r. (Środa) o godz. 16.00

Informujemy, że w dniu 12 września 2018 r. (środa) o godz. 16.00 w Biurze LGD w Myślenicach, odbędzie się posiedzenie Rady LGD „Między Dalinem i Gościbią” w sprawie oceny wniosków o powierzenie grantów złożonych w ramach naborów 6/2018/G oraz 7/2018/G w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

image_pdfDrukuj

PRZYPOMINAMY O SKŁADANIU PRAC NA KONKURS FOTOGRAFICZNY „DOŻYNKI W OBIEKTYWIE”

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
W KONKURSIE FOTOGRAFICZNYM
„DOŻYNKI W OBIEKTYWIE”

LGD „MIĘDZY DALINEM I GOŚCIBIĄ” ZAPRASZA WSZYSTKICH DO UDZIAŁU W KONKURSIE FOTOGRAFICZNYM, KTÓRY MA NA CELU UKAZANIE PIĘKNA TRADYCJI I OBRZĘDÓW ZWIĄZANYCH Z DOŻYNKAMI NA OBSZARZE GMINY MYŚLENICE ORAZ GMINY SUŁKOWICE

Zwycięzcy Konkursu zostaną wyłonieni w drodze głosowania na Facebooku!
Do wygrania album „Smaki Ziemi Myślenickiej”,  przedstawiający walory wszystkich miejscowości powiatu myślenickiego!

Zdjęcia w wersji elektronicznej wraz z tytułem i opisem należy przesyłać do 20 września 2018r.

na adres Biura LGD: [email protected]

Formularz zgłoszeniowy wraz z oświadczeniem prosimy składać w Biurze LGD w Myślenicach (ul. Słowackiego 28) od poniedziałku do piątki w godzinach od 8.00 do 15.00. 

Szczegóły Konkursu wraz z formularzami dostępne są w REGULAMINIE
image_pdfDrukuj

WAŻNE INFORMACJE DLA GRANTOBIORCÓW
DOTYCZĄCE AKTUALNYCH NABORÓW WNIOSKÓW

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami, które dotyczą składania wniosków o powierzenie grantów w ramach aktualnych naborów wniosków.

1) Zaleca się, aby wnioski wypełniać elektronicznie. Wersja wniosku na CD i na wydruku, które Grantobiorca przekazuje do LGD, muszą być identyczne. Zaleca się by wnioski drukowane były z wersji zapisanej na płycie CD/DVD.

2) Wniosek wraz z załącznikami należy przygotować w dwóch egzemplarzach (jeden dla LGD, jeden dla Grantobiorcy).

3) Wniosek i załączniki dla LGD powinny być  spięte w miękkim skoroszycie, niezszywane, sporządzone jednostronnie z załączoną wersją elektroniczną na płycie CD.

4) Kopie oryginałów dokumentów, zgodnie z instrukcją do wypełniania wniosku o przyznanie pomocy/ wniosku o powierzenie grantu, mogą być potwierdzane na kopii przygotowanej przez wnioskodawcę, za okazaniem oryginału, przez pracowników biura LGD.

5) Zaświadczenia dołączane do wniosku muszą być aktualne- instrukcja do wniosku o przyznanie pomocy szczegółowo wskazuje ich „termin ważności”.

6) W przypadku kopii dokumentów wymagających potwierdzenia przez pracownika LGD za zgodność z oryginałem, należy przedłożyć do wglądu oryginały tych dokumentów.

7) Przyjmując wniosek pracownik biura LGD zlicza i spisuje wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, zgodnie z listą załączników stanowiącą część wniosku o przyznanie pomocy/ wniosku o powierzenie grantu. Dokumenty wielostronicowe powinny być spięte spinaczem.

8) Wniosek musi być odpowiednio podpisany – tj. przez Grantobiorcę lub osoby uprawnione do występowania w jego imieniu (w przypadku osób prawnych wpisanych do KRS, pracownik biura odwołuje się do danych zawartych w elektronicznym systemie informacji KRS).

9) Grantobiorca musi posiadać numer identyfikacyjny nadany przez Agencję Restrukturyzacji Modernizacji Rolnictwa, a do wniosku załączyć kopię decyzji o wpisie do ewidencji producentów. Jeżeli Grantobiorca nie posiada takiego numeru powinien wystąpić o nadanie tego numeru do powiatowego biura ARiMR, a do wniosku załączyć kopię wniosku o wpis do ewidencji producentów.

10) W przypadku zakupu wyposażenia lub robót budowlanych:

– jeżeli Grantobiorca jest właścicielem nieruchomości to powinien:

  1. a) wpisać do wniosku numer elektronicznej księgi wieczystej dotyczącej danej nieruchomości lub
  2. b) załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny do tej nieruchomości np. odpis z ksiąg wieczystych.

– jeżeli Grantobiorca nie jest właścicielem nieruchomości to powinien:

  1. a) załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do tej nieruchomości, np. umowę najmu, dzierżawy lub użyczenia, która powinna zawierać elektroniczny numer księgi wieczystej dotyczącej danej działki

oraz

  1. b) oświadczenie właściciela(i) lub współwłaściciela(i) nieruchomości, że wyraża(ją) on(i) zgodę na realizację operacji oraz
  2. c) wpisać elektroniczny numer księgi wieczystej nieruchomości lub załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny właściciela do tej nieruchomości.

11) Umowa najmu, dzierżawy lub inna umowa potwierdzająca posiadanie zależne powinna być zawarta co najmniej na okres trwałości operacji (dla projektów inwestycyjnych minimum 7 lat).

12) Konsultacja wniosków w trakcie trwania naboru jest możliwa tylko po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym, e-mailowym bądź osobistym.

image_pdfDrukuj

WYNIKI NABORU NR 3/2018/G- PROMOWANIE OBSZARU LUB JEGO WALORÓW

WYNIKI NABORU NR 3/2018/G

z zakresu promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów lub usług lokalnych; i/lub zachowanie dziedzictwa lokalnego

w ramach przedsięwzięcia:

Promowanie obszaru lub jego walorów poprzez kultywowanie lub odtwarzanie lub wsparcie lokalnej tradycji lub twórczości lub wydawanie opracowań lub publikacji lub promocja w Internecie lub spotkania lub imprezy promocyjne

 

Szanowni Państwo,

Przedstawiamy wyniki naboru wniosków nr 3/2018/G.

Nabór wniosków trwał od 06-06-2018 do 20-06-2018.

Do Biura LGD złożono 4 wnioski o powierzenie grantów.

Limit dostępnych środków w ramach naboru wynosił 66 000,00 zł.

 

Poniżej przedstawiamy wyniki naboru wniosków:

Lista Grantobiorców wybranych w naborze nr 3/2018/G:

 Lista Grantobiorców wybranych w naborze nr 3/2018/G

 

Protokoły z posiedzenia Rady LGD:

Protokół X/2018 cz.1 

Protokół X/2018 cz.2

Protokół nr XI/2018

image_pdfDrukuj

WYNIKI NABORU NR 2/2018/G- PROMOWANIE OBSZARU LUB JEGO WALORÓW

WYNIKI NABORU NR 2/2018/G

z zakresu promowania obszaru objętego LSR, w tym produktów lub usług lokalnych; i/lub zachowanie dziedzictwa lokalnego

w ramach przedsięwzięcia:

Promowanie obszaru lub jego walorów poprzez kultywowanie lub odtwarzanie lub wsparcie lokalnej tradycji lub twórczości lub wydawanie opracowań lub publikacji lub promocja w Internecie lub spotkania lub imprezy promocyjne

 

Szanowni Państwo,

Przedstawiamy wyniki naboru wniosków nr 2/2018/G.

Nabór wniosków trwał od 06-06-2018 do 20-06-2018.

Do Biura LGD złożono 2 wnioski o powierzenie grantów.

Limit dostępnych środków w ramach naboru wynosił 54 000,00 zł.

 

Poniżej przedstawiamy wyniki naboru wniosków:

Lista Grantobiorców wybranych w naborze nr 2/2018/G:

Lista Grantobiorców wybranych w naborze nr 2/2018/G

 

Protokoły z posiedzenia Rady LGD:

Protokół X/2018 cz.1 

Protokół X/2018 cz.2

Protokół nr XI/2018

image_pdfDrukuj