POSIEDZENIE RADY LGD – 19 LIPIEC 2018 r. (CZWARTEK) o godz. 18.00

POSIEDZENIE RADY LGD –
19 LIPIEC 2018 r. (CZWARTEK) o godz. 18.00

Informujemy, że w dniu 19 lipca 2018 r. (czwartek) o godz. 18.00 w Biurze LGD w Myślenicach, odbędzie się posiedzenie Rady LGD „Między Dalinem i Gościbią” w sprawie oceny wniosków o powierzenie grantów złożonych w ramach naborów 1/2018/G, 2/2018/G, 3/2018/G, 4/2018/G, 5/2018/G  w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

image_pdfDrukuj

Ulga na start dla podejmujących działalność gospodarczą w ramach poddziałania 19.2

WAŻNA INFORMACJA DLA WNIOSKODAWCÓW PODEJMUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ!

Osoby podejmujące działalność gospodarczą po raz pierwszy, lub ponownie po upływie co najmniej 60 miesięcy od ostatniego jej zakończenia mogą skorzystać z „ulgi na start”.
Dzięki nowej uldze przedsiębiorca nie musi płacić składek ZUS na ubezpieczenia społeczne (emerytalne, rentowe, wypadkowe, chorobowe) przez 6 miesięcy od rozpoczęcia wykonywania działalności.
Osoby korzystające z „ulgi na start” do wniosku o płatność powinny dołączyć oświadczenie dotyczące korzystania w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego przez społeczność” z uprawnienia, o którym mowa w art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców.

WZÓR OŚWIADCZENIA

image_pdfDrukuj

WAŻNA INFORMACJA DLA GRANTOBIORCÓW ORAZ WNIOSKODAWCÓW- OŚWIADCZENIE RODO!

WAŻNA INFORMACJA DLA GRANTOBIORCÓW ORAZ WNIOSKODAWCÓW!

Informujemy, że każdy Grantobiorca, który złożył wniosek o powierzenie grantu w naborach, które odbywały się w czerwcu 2018r. oraz każdy Wnioskodawca, który jest na etapie podpisywania umowy o przyznaniu pomocy w Urzędzie Marszałkowskim w Krakowie zobowiązany jest do wypełnienia formularza oświadczeń RODO.

(Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej występującej w poddziałaniu 19.2 Wsparcie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętym Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020)

Oświadczenie musi wypełnić każda osoba fizyczna, której dane osobowe są przetwarzane we wniosku (np. osoby użyczające działki, osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu, pełnomocnicy itp.).

Oświadczenia należy dostarczyć niezwłocznie do odpowiedniej instytucji.

LINK DO OŚWIADCZEŃ

(prosimy o wyszukanie LGD „Między Dalinem i Gościbią”- pozycja 29 i wybranie odpowiedniego oświadczenia)

image_pdfDrukuj

POSIEDZENIE RADY LGD – 6 LIPIEC 2018 r. (PIĄTEK) o godz. 15.00

POSIEDZENIE RADY LGD –
6 LIPIEC 2018 r. (PIĄTEK) o godz. 15.00

Informujemy, że w dniu 06 lipca 2018 r. (piątek) o godz. 15.00 w Biurze LGD w Myślenicach, odbędzie się posiedzenie Rady LGD „Między Dalinem i Gościbią” w sprawie oceny wniosków złożonych w ramach naborów: 1/2018, 1/2018/G, 2/2018/G, 3/2018/G, 4/2018/G, 5/2018/G  w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

image_pdfDrukuj

WAŻNE INFORMACJE DLA WNIOSKODAWCÓW ORAZ GRANTOBIORCÓW DOTYCZĄCE AKTUALNYCH NABORÓW WNIOSKÓW

WAŻNE INFORMACJE DLA WNIOSKODAWCÓW ORAZ GRANTOBIORCÓW DOTYCZĄCE AKTUALNYCH NABORÓW WNIOSKÓW

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami, które dotyczą składania wniosków o przyznanie pomocy/ wniosków o powierzenie grantów w ramach aktualnych naborów wniosków.

1) Zaleca się, aby wnioski wypełniać elektronicznie. Wersja wniosku na CD i na wydruku, które Wnioskodawca/Grantobiorca przekazuje do LGD, muszą być identyczne. Zaleca się by wnioski drukowane były z wersji zapisanej na płycie CD/DVD.

2) Wniosek wraz z załącznikami należy przygotować w dwóch egzemplarzach (jeden dla LGD, jeden dla Wnioskodawcy/Grantobiorcy).

3) Wniosek i załączniki dla LGD powinny być  spięte w miękkim skoroszycie, niezszywane, sporządzone jednostronnie z załączoną wersją elektroniczną na płycie CD.

4) Kopie oryginałów dokumentów, zgodnie z instrukcją do wypełniania wniosku o przyznanie pomocy/ wniosku o powierzenie grantu, mogą być potwierdzane na kopii przygotowanej przez wnioskodawcę, za okazaniem oryginału, przez pracowników biura LGD.

5) Zaświadczenia dołączane do wniosku muszą być aktualne- instrukcja do wniosku o przyznanie pomocy szczegółowo wskazuje ich „termin ważności”.

6) W przypadku kopii dokumentów wymagających potwierdzenia przez pracownika LGD za zgodność z oryginałem, należy przedłożyć do wglądu oryginały tych dokumentów.

7) Przyjmując wniosek pracownik biura LGD zlicza i spisuje wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, zgodnie z listą załączników stanowiącą część wniosku o przyznanie pomocy/ wniosku o powierzenie grantu. Dokumenty wielostronicowe powinny być spięte spinaczem.

8) Wniosek musi być odpowiednio podpisany – tj. przez Wnioskodawcę/ Grantobiorcę lub osoby uprawnione do występowania w jego imieniu (w przypadku osób prawnych wpisanych do KRS, pracownik biura odwołuje się do danych zawartych w elektronicznym systemie informacji KRS).

9) Wypełniając wniosek Wnioskodawca/Grantobiorca musi posiadać numer identyfikacyjny nadany przez Agencję Restrukturyzacji Modernizacji Rolnictwa, a do wniosku załączyć kopię decyzji o wpisie do ewidencji producentów. Jeżeli Wnioskodawca/Grantobiorca nie posiada takiego numeru powinien wystąpić o nadanie tego numeru do powiatowego biura ARiMR, a do wniosku załączyć kopię wniosku o wpis do ewidencji producentów.

10) W przypadku zakupu wyposażenia lub robót budowlanych:

– jeżeli wnioskodawca jest właścicielem nieruchomości to powinien:

  1. a) wpisać do wniosku numer elektronicznej księgi wieczystej dotyczącej danej nieruchomości lub
  2. b) załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny do tej nieruchomości np. odpis z ksiąg wieczystych.

– jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem nieruchomości to powinien:

  1. a) załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do tej nieruchomości, np. umowę najmu, dzierżawy lub użyczenia, która powinna zawierać elektroniczny numer księgi wieczystej dotyczącej danej działki

oraz

  1. b) oświadczenie właściciela(i) lub współwłaściciela(i) nieruchomości, że wyraża(ją) on(i) zgodę na realizację operacji oraz
  2. c) wpisać elektroniczny numer księgi wieczystej nieruchomości lub załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny właściciela do tej nieruchomości.

11) Umowa najmu, dzierżawy lub inna umowa potwierdzająca posiadanie zależne powinna być zawarta co najmniej na okres trwałości operacji (dla projektów inwestycyjnych minimum 7 lat).

12) Konsultacja wniosków w trakcie trwania naboru jest możliwa tylko po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym, e-mailowym bądź osobistym.

 

image_pdfDrukuj

FORMULARZE WNIOSKÓW PROW 2014-2020

PRZYPOMINAMY, ŻE NA STRONIE INTERNETOWEJ AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA ZNAJDUJĄ SIĘ AKTUALNE FORMULARZE WNIOSKÓW
WRAZ Z INSTRUKCJAMI ICH WYPEŁNIANIA

W RAMACH PODDZIAŁANIA 19.2 WSPARCIE NA WDRAŻANIE OPERACJI W RAMACH STRATEGII ROZWOJU LOKALNEGO KIEROWANEGO PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ.

LINK DO STRONY ARiMR

image_pdfDrukuj

VIII Festiwal Rosołu 30 czerwca 2018 r. (sobota) w Hotelu Nowa Bochnia w Bochni

VIII Festiwal Rosołu
30 czerwca 2018 r. (sobota)
w Hotelu Nowa Bochnia w Bochni

Zarząd Stowarzyszenia LGD „Między Dalinem i Gościbią” zaprasza Koła Gospodyń Wiejskich, stowarzyszenia oraz inne organizacje do  reprezentowania obszaru LGD na VIII Festiwalu Rosołu, który odbędzie się w dniu 30 czerwca 2018 r. (sobota) w Hotelu Nowa Bochnia w Bochni.

WIĘCEJ INFORMACJI pod numerem telefonu 12-274-00-65

>>PROGRAM SPOTKANIA<<

image_pdfDrukuj