TWORZENIE I ROZWÓJ MIKROPRZEDSIĘBIORSTW [4.1-413_312]

  1. Informacja o naborze wniosków o przyznanie pomocy
  2. Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru operacji przez LGD
  3. Wzór załącznika niezbędnego do wyboru operacji przez LGD  „Charakterystyka projektu (operacji) zgłoszonego do naboru 7/2014”
  4. Wzór oświadczenia wnioskodawcy w sprawie przetwarzania danych osobowych
  5. Kryteria wyboru operacji przez LGD, określone w Lokalnej Strategii Rozwoju
  6. Dokumenty aplikacyjne: Wniosek o przyznanie pomocy „WOPP_413_312_LGD.xls”(PROW_413_312/13/01), Ekonomiczny Plan Operacji  „EPO_413_312.xls” (PROW_413_312/13/01/EPO),  instrukcja wypełniania wniosku „AA_413_312_WOPP_instrukcja_10­_2013.pdf”, instrukcja wypełnienia EPO „413_312_instrukcja_EPO.pdf” wraz z wymaganymi załącznikami są dostępne na stronach Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa www.arimr.gov.pl
    Wnioski w ramach Osi 4 Leader PROW 2007-2013
  7. Informacja dodatkowa dla beneficjentów
  8. Zał. 1 do informacji dodatkowej – Wzór karty oceny zgodności operacji z LSR
  9. Zał. 2 do informacji dodatkowej – Wzór karty wyboru projektu

 

image_pdfDrukuj

RÓŻNICOWANIE W KIERUNKU DZIAŁALNOŚCI NIEROLNICZEJ [4.1-413_311]

  1. Informacja o naborze wniosków o przyznanie pomocy
  2. Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru operacji przez LGD
  3. Wzór załącznika niezbędnego do wyboru operacji przez LGD „Charakterystyka projektu (operacji) zgłoszonego do naboru 7/2014”
  4. Wzór oświadczenia wnioskodawcy w sprawie przetwarzania danych osobowych
  5. Kryteria wyboru operacji przez LGD, określone w Lokalnej Strategii Rozwoju
  6. Dokumenty aplikacyjne: Wniosek o przyznanie pomocy „WoPP_413_311.xls ” (PROW_413_311/13/01), Ekonomiczny Plan Operacji  „EPO_413_311.xls” (PROW_413_311/13/01/EPO), instrukcja wypełniania wniosku „B_IW_413_311_10_2013.pdf”, instrukcja wypełnienia EPO „413_311_Instrukcja _EPO.pdf ” wraz z wymaganymi załącznikami są dostępne na stronach Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa www.arimr.gov.pl
    Wnioski w ramach Osi 4 Leader PROW 2007-2013
  7. Informacja dodatkowa dla beneficjentów
  8. Zał. 1 do informacji dodatkowej – Wzór karty oceny zgodności operacji z LSR
  9. Zał. 2 do informacji dodatkowej – Wzór karty wyboru projektu

 

image_pdfDrukuj

NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY 7/2014

ZARZĄD WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO
Informuje o możliwości składania za pośrednictwem
Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Między Dalinem i Gościbią”
działającej na terenie gmin:
Myślenice, Sułkowice
wniosków o przyznanie pomocy na operacje z zakresu
„Małych projektów”, „Odnowy i rozwoju wsi”, „Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw” oraz „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej” w ramach działania „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego
na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

Wnioski o przyznanie pomocy można składać w terminie:
od 10 lipca 2014 roku do 23 lipca 2014 r.

Wnioski należy składać bezpośrednio w birze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Między Dalinem i Gościbią”, Biuro w Myślenicach ul. Rynek 8/9 w godz. 900 – 1500. Wniosek o przyznanie pomocy należy złożyć na obowiązującym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami. Formularz wniosku dostępny jest na stronach internetowych: Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi www.minrol.gov.pl, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego www.fundusze.malopolska.pl, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa www.arimr.gov.pl, Lokalnej Grupy Działania www.dalin-goscibia.pl. Kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronach: Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego www.fundusze.malopolska.pl, Lokalnej Grupy Działania www.dalin-goscibia.pl, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa www.arimr.gov.pl, oraz do wglądu w siedzibie Biura Lokalnej Grupy Działania miejscowość: Biuro w Sułkowicach, ul. Rynek 6 oraz w Biurze w Myślenicach, ul. Rynek 8/9 w godz. od 800 – 1500. Wysokość dostępnych środków w 2014 roku w ramach działania „Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju” na operacje z zakresu:

  • Małe projekty wynosi 103 146,36 zł
  • Odnowa i rozwój wsi wynosi 240 839,72 zł
  • Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej wynosi 300 836,00 zł
  • Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw wynosi 460 000,00 zł

Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektów znajduje się w Biurach Lokalnej Grupy Działania. Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w biurach Lokalnej Grupy Działania oraz pod numerami tel. (12)273-00-13, (12)274-00-65. Minimalne wymagania, których spełnienie jest niezbędne do wyboru projektów:  Dla działania Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej operacja musi uzyskać co najmniej 20%maksymalnej liczby punktów przy ocenie według kryteriów lokalnych przyjętych przez LGD. Dla działania odnowa i rozwój wsimałych projektów i Tworzenia i rozwój mikroprzedsiębiorstw operacja musi uzyskać co najmniej 30% maksymalnej liczby punktów przy ocenie według kryteriów lokalnych przyjętych przez LGD.

image_pdfDrukuj

ODNOWA I ROZWÓJ WSI [4.1-413_313]

  1. Informacja o naborze wniosków o przyznanie pomocy
  2. Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru operacji przez LGD
  3. Wzór załącznika niezbędnego do wyboru operacji przez LGD  „Charakterystyka projektu (operacji) zgłoszonego do naboru 7/2014”
  4. Wzór oświadczenia wnioskodawcy w sprawie przetwarzania danych osobowych
    • Nie dotyczy
  5. Kryteria wyboru operacji przez LGD, określone w Lokalnej Strategii Rozwoju
  6. Dokumenty aplikacyjne – formularz wniosku „W-1_413_313_6z.xlsx” (PROW_413_313/6/z), instrukcja wypełniania wniosku „IW-1_413_313_6z_29042014.pdf” są dostępne na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego:
  7. Informacja dodatkowa dla beneficjentów
  8. Zał. 1 do informacji dodatkowej – Wzór karty oceny zgodności operacji z LSR
  9. Zał. 2 do informacji dodatkowej – Wzór karty wyboru projektu

 

image_pdfDrukuj

Wydruk przewodnika oraz mapy turystycznej – zapytanie ofertowe

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na druk przewodnika oraz mapy turystycznej zgodnie z przygotowanym składem.

Oferta musi zawierać:

  • Druk przewodnika po obszarze LGD „Między Dalinem i Gościbią” (Gmina Myślenice i Sułkowice).
  • Druk mapy turystycznej dla obszaru LGD „Między Dalinem i Gościbią” (Gmina Myślenice i Sułkowice).

Druk z plików dostarczonych przez Zamawiającego

Warunki przyjęte przez zamawiającego:

Druk przewodnika;

  • Nakład 1000 sztuk
  • format B6 – 125 x 176 mm (W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę wymiarów przewodnika do wielkości minimum- 117 x 165 mm)
  • ilość stron – 420
  • kolor wielobarwny
  • papier – kreda 115 gram
  • Okładka twarda szyta-karton 250 + folia matowa
  • dostawa do zamawiającego -32-400 Myślenice Rynek 8/9

Druk mapy:

  • Nakład 1000 sztuk
  • format B2 – 500 x 707 (W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę wymiarów mapy do wielkości minimum – 485 x 690 mm)
  • składana do rozmiaru B6 – 125 x 176 (W przypadku innego rozmiaru przewodnika, do wymiaru przewodnika)
  • druk dwustronny w pełnym kolorze
  • papier gprint 125 gram
  • dostawa do zamawiającego -32-400 Myślenice Rynek 8/9

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej, na druk przewodnika lub mapy. W przypadku składania oferty na obie części niezbędne jest podanie cen składowych.

Kryteria przyjęte przez zamawiającego:

  • Cena,
  • jakość trzech wcześniejszych wydruków o takiej, bądź podobnej specyfikacji, zrealizowanych w okresie 3 ostatnich lat.

Potwierdzenie kryteriów przyjętych przez zamawiającego:

  • udostępnienie do oceny 3 wykonanych opracowań podobnych do przedmiotu zamówienia,
  • 3 protokoły odbioru potwierdzające należyte wykonanie zamówienia z przeciągu ostatnich 3 lat.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  • oferty należy składać w formie pisemnej w biurze Zamawiającego: 32-400 Myślenice Rynek 8/9, osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do 01 czerwca 2014 10 maja 2014r (edit 29.04.2014: zmiana spowodowana błędnym wpisem na stronę www 10 maja biuro czynne 1000 – 1200) godzina 1200 (decyduje data wpływu oferty).

Oferta ma zawierać:

  • cenę brutto wykonania zadania,
  • termin realizacji zadania od momentu przekazania plików do druku.

Płatność za wykonanie zadania przelewem, po dostarczeniu przedmiotu umowy do zamawiającego w terminie 14 dni na podstawie wystawionej faktury.

Osoba do kontaktu: Kazimierz Dąbrowski, tel. 609-516-766

W przypadku wątpliwości Stowarzyszenie będzie kontaktować się z oferentem w celu wyjaśnienia niejasności.

Oferty należy składać na załączonym formularzu który można pobrać >>TUTAJ(pdf)<<, lub >>TUTAJ(docx)<<

UWAGA!

Oferty złożone na innym formularzu niż wskazany zostaną odrzucone.

Z góry dziękujemy za przesłane oferty.

 

image_pdfDrukuj

Skład i druk książeczki „Rozmowy wnuka z dziadkiem – zwyczaje” – zapytanie ofertowe

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na skład i druk książeczki „Rozmowy wnuka z dziadkiem – legendy i podania” zgodnie z przygotowanym składem.

Oferta musi zawierać:

  • przygotowanie autorskie layoutu wydania i okładki,
  • umieszczenie opracowanych prac dostarczonych przez zamawiającego,
  • przygotowanie pliku do druku gotowej książeczki,
  • wydruk zgodnie z warunkami przyjętymi przez zamawiającego.

Warunki przyjęte przez zamawiającego:

  • format A5 – poziomo,
  • ilość stron ok. 70,
  • kolor 1+1 jednokolorowy,
  • papier ekologiczny, offset 90,
  • okładka pełny kolor 4+0
  • oprawa szyta drutem – karton 250 + folia matowa
  • ilość – 1000 szt.
  • dostawa do zamawiającego na adres – 32-400 Myślenice Rynek 8/9

Kryteria przyjęte przez zamawiającego:

  • Cena,
  • jakość trzech wcześniejszych wydruków o takiej, bądź podobnej specyfikacji, zrealizowanych w okresie 3 ostatnich lat.

Potwierdzenie kryteriów przyjętych przez zamawiającego:

  • udostępnienie do oceny 3 wykonanych opracowań podobnych do przedmiotu zamówienia,
  • 3 protokoły odbioru potwierdzające należyte wykonanie zamówienia z przeciągu ostatnich 3 lat.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  • oferty należy składać w formie pisemnej w biurze Zamawiającego: 32-400 Myślenice Rynek 8/9, osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do 01 czerwca 2014 10 maja 2014r (edit 29.04.2014: zmiana spowodowana błędnym wpisem na stronę www 10 maja biuro czynne 1000 – 1200) godzina 1200 (decyduje data wpływu oferty).

Oferta ma zawierać:

  • cenę brutto wykonania zadania,
  • termin realizacji zadania od momentu przekazania treści książeczki (opracowanych prac konkursowych).

Płatność za wykonanie zadania przelewem, po dostarczeniu przedmiotu umowy do zamawiającego w terminie 14 dni na podstawie wystawionej faktury.

W przypadku wątpliwości Stowarzyszenie będzie kontaktować się z oferentem w celu wyjaśnienia niejasności.

Osoba do kontaktu: Kazimierz Dąbrowski, tel. 609-516-766.

Z góry dziękujemy za przesłane oferty.

 

image_pdfDrukuj

Opracowanie tekstów do książeczki pokonkursowej „Rozmowy Wnuka z Dziadkiem – zwyczaje” – Zapytanie ofertowe

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na opracowanie i korektę redaktorską prac konkursowych złożonych w konkursie „Rozmowa wnuka z dziadkiem – zwyczaje”.

Złożono 82 prace (średnio prace około jedno stronnicowe, format A4) które posiadamy w formie elektronicznej i papierowej.

Zadaniami wykonawcy umowy są:

  • sprawdzenie prac za zgodność z zapisami regulaminu konkursu,
  • przygotowanie tabeli prac niezgodnych wraz z podaniem powodów niezgodności z regulaminem,
  • przygotowanie zgodnych z regulaminem prac do składu (ujednolicenie formatowania, korekta ortograficzna i konieczne niewielkie zmiany gramatyczne),

Kryteria przyjęte przez zamawiającego:

  • Cena,
  • jakość trzech wcześniejszych opracowań o takiej, bądź podobnej specyfikacji, zrealizowanych w okresie 3 ostatnich lat.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  • oferty należy składać w formie pisemnej w biurze Zamawiającego: 32-400 Myślenice Rynek 8/9, osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do 01 czerwca 2014 10 maja 2014r (edit 29.04.2014: zmiana spowodowana błędnym wpisem na stronę www 10 maja biuro czynne 1000 – 1200) godzina 1200 (decyduje data wpływu oferty).

Oferta ma zawierać:

  • cenę brutto wykonania zadania,
  • termin realizacji zadania od momentu przekazania prac konkursowych w wersji elektronicznej.

Płatność za wykonanie zadania przelewem, po dostarczeniu przedmiotu umowy do zamawiającego w terminie 14 dni na podstawie wystawionej faktury.

W przypadku wątpliwości Stowarzyszenie będzie kontaktować się z oferentem w celu wyjaśnienia niejasności.

Osoba do kontaktu: Kazimierz Dąbrowski, tel. 609-516-766

Z góry dziękujemy za oferty.

 

image_pdfDrukuj

Zapytanie ofertowe na wyłonienie korektora

  1. Zamawiający:

Stowarzyszenie LGD „Między Dalinem i Gościbią” 32-400 Myślenice Rynek 8/9

Zaprasza do składania ofert na:

 

 

  1. Przedmiot zamówienia:

 

– Analiza, korekta tekstu zaproponowanego przez redaktora do albumu.

– Korekta zapisów tekstu w kontekście kulturowym.

– Korekta tekstu w kontekście krajoznawczym i przyrodniczym.

– Korekta tekstu w kontekście folklorystycznym.

  1. Przewidywany czas realizacji:

Kwiecień – maj 2015r

  1. Kryteria przyjęte przez zamawiającego:
  • Cena
  • Referencje
  • Przedstawienie prac pokazujących doświadczenie w dziedzinie przedmiotu zamówienia-informacja.
  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferty należy składać w formie pisemnej w biurze Zamawiającego : 32-400 Myślenice Rynek    8/9,  osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do 30.07.2014 r. godzina 12.00

(decyduje data i godzina złożenia oferty)

  1. Termin rozpatrzenia ofert: 10 dni roboczych
  1. Przed złożeniem oferty zaleca się zapoznać z propozycją projektu

 

  1. Osoba do kontaktu:

Kazimierz Dąbrowski tel. 12 274 00 65, kom 609 516 766

Oferty należy składać na załączonym formularzu w Biurze LGD

„Między Dalinem i Gościbią” Myślenice 32-400 Rynek 8/9

Formularz do pobrania >>>POBIERZ<<<

 

image_pdfDrukuj