Formularze wniosków PROW 2014-2020 obowiązujące od 16.10.2017r.

NOWE WZORY FORMULARZY WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY

W związku z wejściem w życie z dniem 9 września 2017 r. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 zostały udostępnione nowe wzory dokumentów, które obowiązują od 16 października 2017 r.

LINK DO NOWYCH WZORÓW DOKUMENTÓW >>TUTAJ<<

POSZCZEGÓLNE FORMULARZE:

Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (dot. rozwoju działalności gospodarczej, projektów niekomercyjnych)

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf)  – wersja 3z – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z – otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) – wersja 3z – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z – otwórz

2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) – otwórz

3) Biznesplan (wersja 3z)

  • Biznesplan (.pdf) – otwórz
  • Biznesplan (.docx) – otwórz
  • Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (.pdf) – otwórz
  • Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (.docx) – otwórz
  • Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) – otwórz
  • Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 3z) – otwórz

4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa

5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa – otwórz

6) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 6z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) – otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) – otwórz
  • Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) – otwórz
  • Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) – otwórz

7) Formularz wniosku o płatność (wersja 3z)

  • Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 3z – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z – otwórz
  • Wniosek o płatność (.excel) – wersja 3z – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z – otwórz

8) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3z) – otwórz

  • Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór) (.xlsx) – otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu – otwórz


Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (dot. podejmowania działalności gospodarczej)

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf)  – wersja 3z – otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) – wersja 3z – otwórz

2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) – otwórz

3) Biznesplan (wersja 3z)

  • Biznesplan (.pdf) – otwórz
  • Biznesplan (.docx) – otwórz
  • Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) – otwórz
  • Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 3z) – otwórz

4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 3z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
  • Załącznik wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) – otwórz

5) Formularz wniosku o płatność (wersja 3z)

  • Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 3z – otwórz
  • Wniosek o płatność (.xlsx) – wersja 3z – otwórz

6) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3z)

  • Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (.pdf) – otwórz
  • Załącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej – otwórz
  • Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór – xlsx) – otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu sprawozdania z realizacji biznesplanu – otwórz
image_pdfDrukuj

Zapytanie ofertowe na wydruk albumu

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYDRUK ALBUMU

„Smaki Ziemi Myślenickiej”

 

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie ofert na wydruk albumu.

Oferty prosimy składać do 23.10.2017r. do godz. 14:00.

Treść zapytania ofertowego dostępna jest >>TUTAJ<<

 

image_pdfDrukuj

Uwaga! Nowe wzory dokumentów

UWAGA!

 

W związku z wejściem w życie z dniem 9 września 2017 r. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 zostały udostępnione nowe wzory dokumentów, które obowiązują od 16 października 2017 r.

 

LINK DO NOWYCH WZORÓW DOKUMENTÓW >>TUTAJ<<

image_pdfDrukuj

Portal ARiMR- obowiązek stosowania

arimr

Wszystkim Wnioskodawcom PROW 2014-2020 przypominamy o konieczności korzystania z Portalu Ogłoszeń ARiMR w celu prawidłowego wywiązania się z obowiązku wyboru ofert w trybie konkurencyjnym.

 

ADRES: www.portalogloszen.arimr.gov.pl

 

W ramach wszystkich działań Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (PROW 2014-2020) beneficjenci korzystający ze wsparcia są zobowiązani do stosowania konkurencyjnego trybu wyboru wykonawców przy realizacji zadań, których wartość przekracza 20 tys. zł netto.

 

WYDATKI PONIESIONE Z NARUSZENIEM ZASADY KONKURENCYJNOŚCI MOGĄ ZOSTAĆ UZNANE ZA NIEKWALIFIKOWALNE.

 

image_pdfDrukuj

Ważna informacja dotycząca zmian w umowie o przyznaniu pomocy

WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA DOKONYWANIA ZMIAN

W UMOWACH O PRZYZNANIU POMOCY

 

Zgodnie z §14 ust. 7 (rozwój działalności gosp./inne) / §12 ust. 7 (premia- podjęcie działalności gosp.)  umowy o przyznaniu pomocy  wniosek o zmianę  umowy niebędzie podlegał rozpatrzeniu bez opinii organu decyzyjnego LGD potwierdzającej, że wnioskowana przez Beneficjenta zmiana jest zgodna z LSR oraz kryteriami wyboru operacji  stosowanymi przy wyborze tej operacji do finansowania.  

W przypadku gdy wnioskodawca złożył wniosek  o zmianę umowy  a niniejsza zmiana nie była premiowana w ramach kryteriów wyboru beneficjent musi załączyć pismo z LGD wyrażającą zgodę na niniejszą zmianę.

 

image_pdfDrukuj

Zmiany w umowie o przyznaniu pomocy

 WAŻNE INFORMACJE DLA WNIOSKODAWCÓW –

ZMIANY W UMOWIE O PRZYZNANIU POMOCY

 

dokument

W dniu 21 lipca 2017 roku zostały przekazane SWM nowe formularze umowy o przyznanie pomocy  na operacje inne i własne w ramach działania 19.2. Niniejsza zmiana umowy wprowadza korzystne zapisy dla beneficjentów  z zakresu rozwoju działalności gospodarczej, inkubatorów, oraz projektów innych dotyczące usunięcia zobowiązania o braku możliwości finansowania kosztów zatrudnienia pracowników z innych środków publicznych.

Zgodnie z procedurami płatniczym na podjęcie działalności gospodarczej w przypadku operacji trwale związanej z gruntem oraz operacja zakłada podjęcie lub zaniechanie w obiekcie budowlanym lub jego części działalności zmieniającej warunki bezpieczeństwa  oraz operacja zakłada zatrudnienie pracowników przez których praca świadczona będzie  na terenie obiektu lub w jego części beneficjent wraz z wnioskiem o pierwszą transze zobowiązany jest do przedłożenia decyzji o zmianie sposobu użytkowania obiektu/ wniosku o zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części  zgodnie z art.71 Prawa Budowlanego (Dz.U.2017.0.1332- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane). Ostateczną decyzje o zmianę sposobu użytkowania obiektu beneficjent musi dołączyć wraz z wnioskiem o płatność  II transzy wniosku o płatność.

image_pdfDrukuj

Szkolenia dla Wnioskodawców 19.09.2017r., 26.09.2017r., 03.10.2017r.

 Szanowni Państwo!

Informujemy, że niebawem rozpoczynamy cykl szkoleń dla Wnioskodawców!

TERMINY DO WYBORU:

19.09.2017r. o godz. 1100 

26.09.2017r. o godz. 1500

03.10.2017r. o godz. 1500

Wszystkie szkolenia odbywać się będą w Biurze LGD w Myślenicach (ul. Słowackiego 28). 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH!

Bardzo prosimy o przygotowanie pytań dotyczących wdrażania Programu PROW 2014-2020 i przesłanie ich wraz z formularzem na nasz adres e-mail.

W czasie szkolenia będziemy dyskutować na temat nurtujących Państwa pytań.

W ramach zgłoszenia prosimy o wypełnienie formularza i przesłanie jego skanu wraz z podpisem na nasz adres e-mail: [email protected] lub dostarczenie bezpośrednio do Biura LGD w Myślenicach (ul. Słowackiego 28).

>>FORMULARZ<<

image_pdfDrukuj